Politica de retur
Politica de retur:
5. COMANDA
5.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.
5.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
5.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
5.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
5.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
5.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Printery, in cazul platii online;
5.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
5.5. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
5.5.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
5.5.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Card bancar-> prin virament bancar;
5.5.3. bunurile se vor returna in acelasi mod in care au fost livrate si ambalate corespunzator. Clientul/Cumparatorul suporta costurile directe legate de returnarea produselor.
5.6. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
5.7. In cazul in care un Bun comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
6. BUNURI PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
6.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
6.1.1. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
6.1.2. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost folosite de Cumparator(s-a dormit in ele, au fost spalate, etc.);
ARTIZAN SOLUTIONS SRL
Nr. de Inreg. la Registrul Comertului: J06/449/2023
Cod unic de Inregistrare: 48150029
Adresa sediu social: Loc. Unirea Mun. Bistrita, Nr.456j